Διαβάστε το αφελώς ενθουσιώδες Δελτίο Τύπου της νεοσύστατης εταιρείας επικοινωνίας που -ωστόσο- πήρε το πακέτο προώθησης του ελληνικού τουρισμού...
Μα φυσικά! Τι άλλο θέλει ο ξένος υποψήφιος τουρίστας της Ελλάδας / επισκέπτης της κινητής έκθεσης τουρισμού στη Στουτγάρδη παρά να πληροφορηθεί για τα αγγλόφωνα γαυγίσματα μιας μεσόκοπης μεσογειακής απομίμησης 18χρονων αμερικανίδων; Τι άλλο;
Στο σαϊτ της εταιρείας βρήκα σε 30" ένα ορθογραφικό και ένα λεκτικό σφάλμα. Ο ελληνικός τουρισμός είναι σε καλά χέρια...
6.5.06
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Μα αυτοί ούτε τον εαυτό τους δεν ξέρουν να παρουσιάσουν! Ένα απόσπασμα: "Κύριο μέρος των δραστηριοτήτων της CHOOSE MEDIA αφορούν την δημιουργία του εθνικού δικτυακού κόμβου chooseGREECE.com...".
Κατά τ' άλλα, ελπίζω να μη γίνει η Βισση-νάδα εθνικό ποτό!
Αυτό μου θύμισε ένα μπλογκ που υπάρχει και λέγεται Arxedia MEDIA! Πολύ πιο ενδιαφέρον και καλογραμμένο...
Post a Comment