6.5.06

Ο Ελληνικός τουρισμός στην υπηρεσία της Βίσσης!

Διαβάστε το αφελώς ενθουσιώδες Δελτίο Τύπου της νεοσύστατης εταιρείας επικοινωνίας που -ωστόσο- πήρε το πακέτο προώθησης του ελληνικού τουρισμού...

Μα φυσικά! Τι άλλο θέλει ο ξένος υποψήφιος τουρίστας της Ελλάδας / επισκέπτης της κινητής έκθεσης τουρισμού στη Στουτγάρδη παρά να πληροφορηθεί για τα αγγλόφωνα γαυγίσματα μιας μεσόκοπης μεσογειακής απομίμησης 18χρονων αμερικανίδων; Τι άλλο;

Στο σαϊτ της εταιρείας βρήκα σε 30" ένα ορθογραφικό και ένα λεκτικό σφάλμα. Ο ελληνικός τουρισμός είναι σε καλά χέρια...

2 comments:

basik-ly said...

Μα αυτοί ούτε τον εαυτό τους δεν ξέρουν να παρουσιάσουν! Ένα απόσπασμα: "Κύριο μέρος των δραστηριοτήτων της CHOOSE MEDIA αφορούν την δημιουργία του εθνικού δικτυακού κόμβου chooseGREECE.com...".

Κατά τ' άλλα, ελπίζω να μη γίνει η Βισση-νάδα εθνικό ποτό!

GreekForum said...

Αυτό μου θύμισε ένα μπλογκ που υπάρχει και λέγεται Arxedia MEDIA! Πολύ πιο ενδιαφέρον και καλογραμμένο...